Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Blocker, Christopher"'
Autor:
Tang, Elina, Blocker, Christopher
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2022, Vol. 36, Issue 7, pp. 895-907.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-09-2021-0367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2021 125:324-335
Autor:
Blocker, Christopher P.
Publikováno v:
Doctoral Dissertations.
Global business executives recently highlight the importance of understanding the sources of value creation for customers around the world. Beyond a push to better grasp what customers currently value, firms interact with dynamic customers whose need
Externí odkaz:
http://trace.tennessee.edu/utk_graddiss/125
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blocker, Christopher P.1 chris.blocker@colostate.edu
Publikováno v:
Marketing Education Review. Summer2023, Vol. 33 Issue 2, p149-155. 7p. 1 Chart.
Autor:
Blocker, Christopher P.1 (AUTHOR) chris.blocker@colostate.edu, Manning, Kenneth C.1 (AUTHOR), Trujillo, Carlos A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Affairs. Jan2023, Vol. 57 Issue 1, p619-647. 29p. 1 Color Photograph, 3 Diagrams, 5 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Barrios, Andrés1 (AUTHOR) andr-bar@uniandes.edu.co, Blocker, Christopher P.2 (AUTHOR), Upadhyaya, Shikha3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Jan2023, Vol. 47 Issue 1, p216-231. 16p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 4 Charts.
Autor:
Blocker, Christopher P.1 (AUTHOR) Chris.Blocker@colostate.edu, Davis, Brennan2 (AUTHOR), Anderson, Laurel3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Service Research. Feb2022, Vol. 25 Issue 1, p3-8. 6p.
Autor:
Corus, Canan, Saatcioglu, Bige, Kaufman-Scarborough, Carol, Blocker, Christopher P., Upadhyaya, Shikha, Appau, Samuelson
Publikováno v:
Journal of Public Policy & Marketing, 2016 Oct 01. 35(2), 211-222.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44164853