Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Blennow, Katarina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blennow, Katarina, Olson, Maria
In this article, we undertake a narrative analysis of social science teaching in Swedish upper secondary school as a case study. In doing so, we want to stress the need to pay attention to the contextual and situated limits and openings of the concei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______263::e39315d5f83396e0bb723ad8811d8137
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-219008
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-219008
Countering Discourses of Derision: Moving towards Action in Teacher Education in the USA and Sweden.
Publikováno v:
Education Sciences; Jul2023, Vol. 13 Issue 7, p635, 15p
Autor:
Blennow, Katarina, Grammes, Tilman
Publikováno v:
Journal of Social Science Education, Vol 20, Iss 4 (2022)
JSSE-Journal of Social Science Education
JSSE-Journal of Social Science Education
JSSE - Journal of Social Science Education, Bd. 20 Nr. 4 (2021)
During the last few decades, education globally has been marked by being closely related to the economy. It always was, but today’s commodification and marketization reach into any aspect of the educational system (Ball, 2012; Bartlett et al., 2002
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1110::5235059bcc2c0201b2beda6826bb9c26
https://lup.lub.lu.se/record/3ee54c98-daaf-4cab-881c-46e906678620
https://lup.lub.lu.se/record/3ee54c98-daaf-4cab-881c-46e906678620
Autor:
Blennow, Katarina
Emotions have traditionally been considered the enemy of reason in Social Science. However, emotions can both enhance and hinder learning in Social Science. It is therefore important to reflect upon why and how emotions play a role, rather than shutt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::967816b6cd62726bbfe812d9071eaed8
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-86129
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-86129
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.