Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Blended learning approach"'
Autor:
Yu Fu, Fengqing Chu, Xiaoqing Lu, Chenxing Wang, Na Xiao, Jiajia Jiang, Jue Zheng, Hongbing Jiang
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background The global outbreak of coronavirus disease (COVID-19) has led medical universities in China to conduct online teaching. This study aimed to assess the effectiveness of a blended learning approach that combines online teaching and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/283c3301f2f744b5be1bf44bdd659720
Publikováno v:
Nastava i Vaspitanje, Vol 73, Iss 1, Pp 21-34 (2024)
The application of new technologies without changing the role of teachers and students in the education system does not necessarily mean a change in student performance. This research aims to examine the influence of active and passive engagement of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06b5494ec8e844c1aad5eb7eb5a262c0
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 17, Iss 4, Pp 881-902 (2023)
Background and Objectives: Blended learning approach uses a face-to-face learning environment with the capacities of an electronic environment. This approach has attracted the attention of researchers for more than 15 years due to the significant adv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/915e06aa62774ced96ca320ad5b53ef9
Autor:
Radulović, Branka N., Dorocki, Marina, Olić Ninković, Stanislava, Stojanović, Maja, Adamov, Jasna
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 22(1):73-82
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1099750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gladys Lam Wai Ling
Publikováno v:
Cubic Journal, Vol 4, Iss 4 (2021)
Technological developments have brought profound challenges to design education. To understand how design educators adapt to new technological directions, this article examines student feedback from advertising design courses that apply blended learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd2b8d0e07f34601a934ace6b0075b9b
Autor:
esmaeel Zareee zavaraki
Publikováno v:
Ravānshināsī-i Afrād-i Istis̠nāyī, Vol 9, Iss 34, Pp 51-78 (2019)
The purpose of this study was to design and validate an educational model based on blended learning approach with emphasis on digital technologies for students with special educational needs. A mixed method in a type of the exploratory was used. To o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7158571f1a374d43bd50748708b66827
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 4, Iss 1, Pp 100199- (2021)
This study is aimed at exploring the innovative teaching and learning approach called Blended Learning approach to improve the academic performance of student teachers, which also enhances the quality education. Blended learning approach is an integr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71d51e99037942308fa89aff380e39af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.