Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Blassberg R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
WNT signalling has multiple roles. It maintains pluripotency of embryonic stem cells, assigns posterior identity in the epiblast and induces mesodermal tissue. We provide evidence that these distinct functions are conducted by the transcription facto
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=mdc______med::544684939b303579ef457a1c0d69bd46
http://edoc.mdc-berlin.de/19812/1/19812oa.pdf
http://edoc.mdc-berlin.de/19812/1/19812oa.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blassberg, R. A.
Publikováno v:
Doctoral thesis, UCL (University College London).
Salamanders such as the red spotted newt Notophthalamus viridescens and the axolotl Ambystoma mexicanum regenerate a number of anatomical structures following injury. Prod1 is believed to guide patterning processes operating during limb regeneration,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______322::6ff7dd6095d92d6a2492dcb61b209fd3
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/20205/
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/20205/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.