Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Blaschke, Christian"'
Autor:
Blaschke, Christian, Valencia, Alfonso
Publikováno v:
In New BIOTECHNOLOGY 25 March 2013 30(3):278-285
Publikováno v:
Plant Physiology, 2010 Dec 01. 154(4), 1921-1928.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25758729
Autor:
Blaschke, Christian, Khvalchik, Maria, Revenok, Artem, Rodrigues, Guilherme, Saurí, Roser, González, Meritxell, Ahmed, Khalil, Theodoridou, Eva, Lee, Deirdre, Cooney, Katharine, Romera, Mario, Orlikowski, Matthias, Veríssimo, Susana, Jebbara, Soufian, Pia di Buono, Maria, McCrae, John P., Hartung, Matthias
Business Pilot Specification for Prêt-à-LLOD project
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::91089b8668f39001e8affa90524f4621
Publikováno v:
In Drug Discovery Today 2006 11(7):315-325
Publikováno v:
BMC Bioinformatics, Vol 6, Iss Suppl 1, p S16 (2005)
Abstract Background Molecular Biology accumulated substantial amounts of data concerning functions of genes and proteins. Information relating to functional descriptions is generally extracted manually from textual data and stored in biological datab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b538b34742a64cfd8d2180002a621ab0
Publikováno v:
BMC Bioinformatics, Vol 6, Iss Suppl 1, p S1 (2005)
Abstract Background The goal of the first BioCreAtIvE challenge (Critical Assessment of Information Extraction in Biology) was to provide a set of common evaluation tasks to assess the state of the art for text mining applied to biological problems.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a00921f948b4042bab0062a9ac1f298
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tamames, Javier, Clark, Dominic, Herrero, Javier, Dopazo, Joaquı́n, Blaschke, Christian, Fernández, José M., Oliveros, Juan C., Valencia, Alfonso *
Publikováno v:
In Journal of Biotechnology 2002 98(2):269-283
Publikováno v:
Briefings in Bioinformatics. Jun2002, Vol. 3 Issue 2, p154. 12p. 1 Diagram, 1 Graph.
Autor:
Blaschke, Christian, Kling, Sara
Det huvudsakliga syftet med föreliggande studie är att synliggöra hur pedagoger säger sig uppfatta lekens betydelse för barns lärande. De frågeställningar som reflekteras över är hur pedagogerna uppfattar lekens betydelse? Hur uppfattar ped
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hb:diva-10103