Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Blanchard, Simon J."'
We propose that social-media users' own post histories are an underused yet valuable resource for studying fake-news sharing. By extracting textual cues from their prior posts, and contrasting their prevalence against random social-media users and ot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.10560
Autor:
Blanchard, Simon J.1 (AUTHOR) sjb247@georgetown.edu, Trudel, Remi2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Marketing Letters. Dec2024, Vol. 35 Issue 4, p575-587. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blanchard, Simon J (AUTHOR) simon.blanchard@georgetown.edu, Goldenberg, Jacob (AUTHOR), Pauwels, Koen (AUTHOR), Schweidel, David A (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Aug2022, Vol. 49 Issue 2, p359-372. 14p. 1 Color Photograph, 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salisbury, Linda Court, Nenkov, Gergana Y., Blanchard, Simon J., Hill, Ronald Paul, Brown, Alexander L., Martin, Kelly D.
Publikováno v:
Journal of Marketing; Sep2023, Vol. 87 Issue 5, p657-678, 22p, 2 Diagrams, 6 Charts
Publikováno v:
Marketing Letters, 2020 Dec 01. 31(4), 321-322.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48739817
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Oct 01. 57(5), 878-899.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27181456
Publikováno v:
In Journal of Retailing September 2021 97(3):405-423
Publikováno v:
In Fuzzy Sets and Systems 15 June 2020 389:66-92