Zobrazeno 1 - 10
of 300
pro vyhledávání: '"Blakemore SJ"'
Autor:
Montero-Marin J, Allwood M, Ball S, Crane C, De Wilde K, Hinze V, Jones B, Lord L, Nuthall E, Raja A, Taylor L, Tudor K, Blakemore SJ, Byford S, Dalgleish T, Ford T, Greenberg MT, Ukoumunne OC, Williams JMG, Kuyken W
Publikováno v:
Evidence-Based Mental Health
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
BACKGROUND: Preventing mental health problems in early adolescence is a priority. School-based mindfulness training (SBMT) is an approach with mixed evidence. OBJECTIVES: To explore for whom SBMT does/does not work and what influences outcomes. METHO
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::f68a1d0eee43e1daa1220f48ecdeac4e
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=21851
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=21851
Child and adolescent adversity (‘CA’) is a major predictor of mental health problems in adolescence and early adulthood. However, not all young people who have experienced CA develop psychopathology; their mental health functioning can be describ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bf5bce1a59d7fa35f48b607957dc7c5e
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/317750
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/317750
Autor:
Young, E, Noerenberg, D, Mansouri, L, Ljungström, V, Frick, M, Sutton, L-A, Blakemore, SJ, Galan-Sousa, J, Plevova, K, Baliakas, P, Rossi, D, Clifford, R, Roos-Weil, D, Navrkalova, V, Dörken, B, Schmitt, CA, Smedby, KE, Juliusson, G, Giacopelli, B, Blachly, JS, Belessi, C, Panagiotidis, P, Chiorazzi, N, Davi, F, Langerak, AW, Oscier, D, Schuh, A, Gaidano, G, Ghia, P, Xu, W, Fan, L, Bernard, OA, Nguyen-Khac, F, Rassenti, L, Li, J, Kipps, TJ, Stamatopoulos, K, Pospisilova, S, Zenz, T, Oakes, CC, Strefford, JC, Rosenquist, R, Damm, F
Publikováno v:
Sygma
Institutional Repository for Molecular Medicine (MDC)
Leukemia, 31(7), 1547-1554. Nature Publishing Group
Leukemia, vol 31, iss 7
Institutional Repository for Molecular Medicine (MDC)
Leukemia, 31(7), 1547-1554. Nature Publishing Group
Leukemia, vol 31, iss 7
Recurrent mutations within EGR2 were recently reported in advanced-stage chronic lymphocytic leukemia (CLL) patients and associated with a worse outcome. To study their prognostic impact, 2403 CLL patients were examined for mutations in the EGR2 hots
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::68e8440f22f726f4a7ad0c11d529803d
The social brain undergoes developmental change during adolescence, and pubertal hormones are hypothesized to contribute to this development. We used fMRI to explore how pubertal indicators (salivary concentrations of testosterone, oestradiol and DHE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::af5ffaa954faf0814c46772701be64dd
https://doi.org/10.1111/j.1467-7687.2012.01174.x
https://doi.org/10.1111/j.1467-7687.2012.01174.x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.