Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Blake, Elizabeth W."'
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2024 88(9)
Autor:
Blake, Elizabeth W., Sease, Julie M., Fairchild, Cori, Hofseth, Lorne, Johnson, Beverly, Price, Christian, Sutton, S.S., Wyatt, Michael D.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2024 88(9)
Autor:
Blake, Elizabeth W., Dunn, Brianne, Smith, Gracie, Clements, Jennifer, Sides, Andrew, Keisler, Brian D.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2024 88(9)
Autor:
Kiersma, Mary E., Chen, Aleda M.H., Kleppinger, Erika L., Blake, Elizabeth W., Fusco, Nicholas M., Mody, Vicky, Gillespie, Marc E., Knell, Maureen, Zavod, Robin M.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning July-August 2016 8(4):477-484
Autor:
Evans, Rickey, Quidley, April Miller, Blake, Elizabeth W., Maxwell, Whitney D., Rac, Hana, Shah, Pooja J., Millisor, Vanessa E., Lu, Kevin, Bookstaver, Paul Brandon
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning November-December 2015 7(6):787-793
Autor:
Blake, Elizabeth W., Friesner, Daniel, Gettig, Jacob P., Hajjar, Emily, Gentry, Elmer J., Kline, Jonathan M.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning January-February 2015 7(1):20-28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Browne, Teri1 (AUTHOR) brownetm@mailbox.sc.edu, Blake, Elizabeth W.2 (AUTHOR), Baliko, Beverly3 (AUTHOR), Christopher, Rebecca L.1 (AUTHOR), Iachini, Aidyn L.1 (AUTHOR), Dunn, Brianne L.2 (AUTHOR), Bethel, Samuel R.1 (AUTHOR), Ray, Donna4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Teacher. Dec2021, Vol. 18 Issue 6, p668-670. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blake, Elizabeth W. *, Powell, Patricia H.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 10 September 2011 75(7)