Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Blair, Sean"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Dec 01. 57(6), 1135-1151.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967348
Autor:
Blair, Sean
Thesis (M.F.A.)--West Virginia University, 2007.
Title from document title page. Document formatted into pages; contains vi, 38 p. : col. ill. Vita. Includes abstract. Includes bibliographical references (p. 36-38).
Title from document title page. Document formatted into pages; contains vi, 38 p. : col. ill. Vita. Includes abstract. Includes bibliographical references (p. 36-38).
Externí odkaz:
https://eidr.wvu.edu/etd/documentdata.eTD?documentid=5125
Autor:
Blair, Sean
Publikováno v:
In Organizational Behavior and Human Decision Processes January 2020 156:97-112
Autor:
CHERNEV, ALEXANDER1 ach@northwestern.edu, BLAIR, SEAN2 sean-blair@kellogg.northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2015, Vol. 41 Issue 6, p1412-1425. 14p. 4 Black and White Photographs.
Autor:
Chernev, Alexander1 (AUTHOR) ach@kellogg.northwestern.edu, Blair, Sean2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Jul2021, Vol. 31 Issue 3, p551-569. 19p.
Autor:
BLAIR, SEAN (AUTHOR) sean-blair@kellogg.northwestern.edu, ROESE, NEAL J.1 (AUTHOR) n-roese@northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2013, Vol. 40 Issue 4, p676-691. 16p. 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs.