Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Blain, Stefanie"'
Autor:
Blain, Stefanie Lup Mun
This thesis explores the physiologically-mediated interactions between children with profound disabilities and their environment. Using a structure inspired by the musical theme and variation compositional form, the concept of using physiological sig
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/32964
Publikováno v:
In Medical Engineering and Physics 2008 30(4):498-505
Publikováno v:
BioMedical Engineering OnLine, Vol 9, Iss 1, p 11 (2010)
Abstract Background Electrodermal reactions (EDRs) can be attributed to many origins, including spontaneous fluctuations of electrodermal activity (EDA) and stimuli such as deep inspirations, voluntary mental activity and startling events. In fields
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09a2dba2c46f455da51d67d70d96eef4
Publikováno v:
Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation, Vol 3, Iss 1, p 14 (2006)
Abstract Background Silent aspiration or the inhalation of foodstuffs without overt physiological signs presents a serious health issue for children with dysphagia. To date, there are no reliable means of detecting aspiration in the home or community
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c43f7ad7ae24eb888f76a25ec6232e8
Autor:
Blain, Stefanie1 (AUTHOR) sblain@umich.edu, Kingsnorth, Shauna2 (AUTHOR), Stephens, Lindsay3 (AUTHOR), McKeever, Patricia2,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arts & Health: International Journal for Research, Policy & Practice. Feb2012, Vol. 4 Issue 1, p26-38. 13p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Blain, Stefanie1,2 stefanie.blain@utoronto.ca, Power, Sarah D.1,2, Sejdic, Ervin1,2, Mihailidis, Alex3, Chau, Tom1,2
Publikováno v:
BioMedical Engineering OnLine. 2010, Vol. 9, p11-23. 13p.
Autor:
Joon Lee1,2 joon.lee@utoronto.ca, Blain, Stefanie1,3 stefanie.blain@utoronto.ca, Casas, Mike1,4 michael.casas@sickkids.ca, Kenny, Dave1,4 david.kenny@sickkids.ca, Berall, Glenn1,5 gberall@nygh.on.ca, Chau, Tom1,3 tom.chau@utoronto.ca
Publikováno v:
Journal of NeuroEngineering & Rehabilitation (JNER). 2006, Vol. 3, p14-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.