Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Bladh, Gabriel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Research in Geographical & Environmental Education; Nov2024, Vol. 33 Issue 4, p267-283, 17p
Autor:
Bladh, Gabriel.
Akademisk avhandling--Kulturgeografiska institutionen--Göteborg, 1995.
Résumé en anglais.
Résumé en anglais.
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb369652253
Autor:
Bladh, Gabriel, Nilsson, Sofie
Den här artikeln tar ett geografididaktiskt perspektiv på geografisk kunskap och hur geografiskt kunnande kan utvecklas i geografiundervisningen i grundskolan. I den geografididaktiska forskningen har det poängterats hur geografiska perspektiv med
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::77e31691abbf43e0dd21a19923c775a7
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95524
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95524
Autor:
Bladh, Gabriel1 gabriel.bladh@kau.se
Publikováno v:
International Research in Geographical & Environmental Education. Aug2020, Vol. 29 Issue 3, p206-220. 15p.
Autor:
Nilsson, Sofie, Bladh, Gabriel
In this paper we explore Swedish secondary social science teachers’ curriculum thinking when they engage in constructing lesson plans with the purpose to develop students’ geographical thinking while conducting geographical analyses with subject-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::c03ff9f0374c4aa4c7fde44047d411d7
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-91962
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-91962
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bladh, Gabriel1 gabriel.bladh@kau.se
Publikováno v:
London Review of Education. Nov2018, Vol. 16 Issue 3, p398-413. 16p.
Publikováno v:
Journal of Education for Sustainable Development; Mar2020, Vol. 14 Issue 1, p78-97, 20p