Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Blackwell, Virginia Katherine"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jacqmin, Julien, Özdemir, Paker Doğu, Fell Kurban, Caroline, Tunç Pekkan, Zelha, Koskinen, Johanna, Suonpää, Maija, Seng, Cheyvuth, Carlon, May Kristine Jonson, Gayed, John Maurice, Cross, Jeffrey S., Langseth, Inger, Jacobsen, Dan Yngve, Haugsbakken, Halvdan, Bethge, Joseph, Serth, Sebastian, Staubitz, Thomas, Wuttke, Tobias, Nordemann, Oliver, Das, Partha-Pratim, Meinel, Christoph, Ponce, Eva, Srinath, Sindhu, Allegue, Laura, Perach, Shai, Alexandron, Giora, Corti, Paola, Baudo, Valeria, Turró, Carlos, Moura Santos, Ana, Nilsson, Charlotta, Maldonado-Mahauad, Jorge, Valdiviezo, Javier, Carvallo, Juan Pablo, Samaniego-Erazo, Nicolay, Poce, Antonella, Re, Maria Rosaria, Valente, Mara, Karp Gershon, Sa’ar, Ruipérez-Valiente, José A., Despujol, Ignacio, Busquets, Jaime, Kerr, John, Lorenz, Anja, Schön, Sandra, Ebner, Martin, Wittke, Andreas, Beirne, Elaine, Nic Giolla Mhichíl, Mairéad, Brown, Mark, Mac Lochlainn, Conchúr, Topali, Paraskevi, Chounta, Irene-Angelica, Ortega-Arranz, Alejandro, Villagrá-Sobrino, Sara L., Martínez-Monés, Alejandra, Blackwell, Virginia Katherine, Wiltrout, Mary Ellen, Rami Gaddem, Mohamed, Hernández Reyes, César Augusto, Nagahama, Toru, Buchem, Ilona, Okatan, Ebru, Khalil, Mohammad, Casiraghi, Daniela, Sancassani, Susanna, Brambilla, Federica, Mihaescu, Vlad, Andone, Diana, Vasiu, Radu, Şahin, Muhitin, Egloffstein, Marc, Bothe, Max, Rohloff, Tobias, Schenk, Nathanael, Schwerer, Florian, Ifenthaler, Dirk, Hense, Julia, Bernd, Mike
From June 22 to June 24, 2021, Hasso Plattner Institute, Potsdam, hosted the seventh European MOOC Stakeholder Summit (EMOOCs 2021) together with the eighth ACM Learning@Scale Conference. Due to the COVID-19 situation, the conference was held fully o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a25b18f07636edc6fe727b23eb33460
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/51030
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/51030
During the COVID-19 pandemic, learning in higher education and beyond shifted en masse to online formats, with the short- and long-term consequences for Massive Open Online Course (MOOC) platforms, learners, and creators still under evaluation. In th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::84fdff29c265bd0e61db53d8fec6043a
https://publishup.uni-potsdam.de/files/51725/emoocs2021_online_ss219-236.pdf
https://publishup.uni-potsdam.de/files/51725/emoocs2021_online_ss219-236.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.