Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Black, Victoria"'
Autor:
Black, Victoria Lynn
Starting in the early 1900s, Chileans began to address skyrocketing levels of infant mortality. Committed to establishing state welfare policies, health scientists led campaigns to improve infant health. They concentrated on reforming working class m
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/289843
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Black, Victoria J.
The scientific objective of this research program was to determine the feasibility of manufacturing an ionic liquid-based supercapacitor that could operate at temperatures up to 220 °C. A secondary objective was to determine the compatibility of ion
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.747868
Autor:
Taylor, Z.W., Black, Victoria G.
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2018, Vol. 7, Issue 4, pp. 296-311.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-04-2018-0019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice; Aug2023, Vol. 25 Issue 2, p398-419, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Higher education institutions have emphasized retention as one of the measurable outcomes linked with institutional performance, state and federal funding appropriations, and publicized rankings (Hagedorn, 2012). Therefore, higher education instituti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::25fbd01a4011e1c1009e64e2e93829bc
Autor:
McKinnon-Crowley, Saralyn, Bukoski, Beth, Black, Victoria, Burmicky, Jorge, Molina, Veronica, Chacon, Krysta
Publikováno v:
Journal of Women & Gender in Higher Education; 2022, Vol. 15 Issue 1, p65-86, 22p