Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Black, Faye"'
Autor:
Black, Faye
This qualitative multiple case study sought to discover third-grade teacher perspectives of the strategies used when effectively implementing Cognitively Guided Instruction (CGI). Five exemplar third-grade teachers were purposefully selected based on
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10006484
Autor:
Nicol, Mark P, Allen, Veronica, Workman, Lesley, Isaacs, Washiefa, Munro, Jacinta, Pienaar, Sandra, Black, Faye, Adonis, Layla, Zemanay, Widaad, Ghebrekristos, Yonas, Zar, Heather J
Publikováno v:
In The Lancet Global Health May 2014 2(5):e278-e284
Autor:
Zar, Heather J., Workman, Lesley, Isaacs, Washiefa, Munro, Jacinta, Black, Faye, Eley, Brian, Allen, Veronica, Boehme, Catharina C., Zemanay, Widaad, Nicol, Mark P.
Publikováno v:
Clinical Infectious Diseases, 2012 Oct . 55(8), 1088-1095.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/cid/cis598
Autor:
Nicol, Mark P, Workman, Lesley, Isaacs, Washiefa, Munro, Jacinta, Black, Faye, Eley, Brian, Boehme, Catharina C, Zemanay, Widaad, Zar, Heather J
Publikováno v:
In The Lancet Infectious Diseases 2011 11(11):819-824
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.