Zobrazeno 1 - 10
of 400
pro vyhledávání: '"Bjørn Larsen"'
Autor:
Walker, Jeanne Murray
Publikováno v:
Prairie Schooner, 1993 Apr 01. 67(1), 143-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40633269
Autor:
Scavenius, Alette
Publikováno v:
Scavenius, A 2015, Bjørn Larsen, Dinna . i Dansk kvindebiografisk leksikon . Kvinfo .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9693::3c6f865d25fceaa79c9a92fc503009f3
https://hdl.handle.net/109.1.5/502cef42-c4d0-4cef-a710-f5a03b5e6411
https://hdl.handle.net/109.1.5/502cef42-c4d0-4cef-a710-f5a03b5e6411
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scott W. Roberts, Tara Laura Brandt Elvang, Laila Syed, Marianne Bork Samuelsen, Eva Lisby Arp-Hansen, Henrik Kim Nielsen, Ida Katrine Lund, Dorte Lunøe Dünweber, Nicolai Listov-Saabye, Dorte Bjørn-Larsen, Anette Hjelmsmark, Tue Anker Mikkelsen
Publikováno v:
Therapeutic Innovation & Regulatory Science. 57:386-395
The U.S. Food and Drug Administration and European Commission have developed successful orphan drug legislation to promote the research, development, and marketing approval of drugs to treat rare diseases. Central to these regulations are the concept
Autor:
Scott W. Roberts, Tara Laura Brandt Elvang, Laila Syed, Marianne Bork Samuelsen, Eva Lisby Arp-Hansen, Henrik Kim Nielsen, Ida Katrine Lund, Dorte Lunøe Dünweber, Nicolai Listov-Saabye, Dorte Bjørn-Larsen, Anette Hjelmsmark, Tue Anker Mikkelsen
Publikováno v:
Therapeutic Innovation & Regulatory Science. 57:396-398
Autor:
Roberts, Scott W., Elvang, Tara Laura Brandt, Syed, Laila, Samuelsen, Marianne Bork, Arp-Hansen, Eva Lisby, Nielsen, Henrik Kim, Lund, Ida Katrine, Dünweber, Dorte Lunøe, Listov-Saabye, Nicolai, Bjørn-Larsen, Dorte, Hjelmsmark, Anette, Mikkelsen, Tue Anker
Publikováno v:
Therapeutic Innovation & Regulatory Science; Mar2023, Vol. 57 Issue 2, p386-395, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education
This study explores how project-based learning in combination with other pedagogical scaffolding approaches influences students’ experiences during their transition into the university. Based on the thematic analysis of interviews with students at