Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"Bizley, Jennifer K."'
Autor:
Luo, Xiaoliang, Rechardt, Akilles, Sun, Guangzhi, Nejad, Kevin K., Yáñez, Felipe, Yilmaz, Bati, Lee, Kangjoo, Cohen, Alexandra O., Borghesani, Valentina, Pashkov, Anton, Marinazzo, Daniele, Nicholas, Jonathan, Salatiello, Alessandro, Sucholutsky, Ilia, Minervini, Pasquale, Razavi, Sepehr, Rocca, Roberta, Yusifov, Elkhan, Okalova, Tereza, Gu, Nianlong, Ferianc, Martin, Khona, Mikail, Patil, Kaustubh R., Lee, Pui-Shee, Mata, Rui, Myers, Nicholas E., Bizley, Jennifer K, Musslick, Sebastian, Bilgin, Isil Poyraz, Niso, Guiomar, Ales, Justin M., Gaebler, Michael, Murty, N Apurva Ratan, Loued-Khenissi, Leyla, Behler, Anna, Hall, Chloe M., Dafflon, Jessica, Bao, Sherry Dongqi, Love, Bradley C.
Scientific discoveries often hinge on synthesizing decades of research, a task that potentially outstrips human information processing capacities. Large language models (LLMs) offer a solution. LLMs trained on the vast scientific literature could pot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.03230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Training enhances the ability of listeners to exploit visual information for auditory scene analysis
Autor:
Atilgan, Huriye, Bizley, Jennifer K.
Publikováno v:
In Cognition March 2021 208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.