Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Bizama, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogical Studies; Vol. 39 Núm. 2 (2013); 25-39
Estudios Pedagógicos; Vol. 39 Núm. 2 (2013); 25-39
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 39, Issue: 2, Pages: 25-39, Published: 2013
Estudios Pedagógicos; Vol. 39 Núm. 2 (2013); 25-39
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 39, Issue: 2, Pages: 25-39, Published: 2013
The present paper discusses the results of a psycho-pedagogical intervention in phonological awareness on 41 pre-school children between 5-6 years who attend to a public pre-school which serves a socially challenged neighborhood in the province of Co
Publikováno v:
Estudios pedagógicos (Valdivia) v.39 n.2 2013
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Este trabajo muestra resultados de una investigación consistente en una intervención psicopedagógica en conciencia fonológica, realizada en 41 pre-escolares de nivel transición 2 de jardín infantil de una escuela de párvulos de dependencia mun
Autor:
Fuentes, R, Engelke, W, Bustos, L, Oporto, G, Borie, E, Sandoval, P, Garay, I, Bizama, M, Borquez, P
Publikováno v:
International Journal of Morphology, Volume: 29, Issue: 3, Pages: 694-701, Published: SEP 2011
Among structural alterations that can be a risk factor for temporomandibular joint disorder (TMD) is condylar asymmetry. In order to measure the condylar asymmetry index in panoramic x-rays quantitatively, two methods have been proposed: those of Hab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______614::c16f787e0585617e97531ed630588668
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0717-95022011000300005&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0717-95022011000300005&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.