Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Biyalogorsky, Eyal"'
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing March 2022 39(1):212-226
Publikováno v:
Marketing Science, 2001 Jan 01. 20(1), 82-95.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/193223
Publikováno v:
Marketing Science, 1999 Jan 01. 18(4), 605-610.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/193245
Publikováno v:
Journal of Marketing. Apr2006, Vol. 70 Issue 2, p108-121. 14p. 1 Diagram, 4 Charts.
Publikováno v:
Marketing Science, 2013 Jul 01. 32(4), 554-569.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24545009
Autor:
Biyalogorsky, Eyal, Gerstner, Eitan
Publikováno v:
Marketing Science, 2004 Jan 01. 23(1), 146-155.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30036663
Autor:
Biyalogorsky, Eyal, Naik, Prasad
Publikováno v:
Marketing Letters, 2003 Feb 01. 14(1), 21-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40216489
Autor:
Biyalogorsky, Eyal1 ebialogorsky@idc.ac.il, Koenigsberg, Oded2 okoenigsberg@london.edu
Publikováno v:
Production & Operations Management. Sep2014, Vol. 23 Issue 9, p1539-1548. 10p.
Autor:
Biyalogorsky, Eyal1 ebialogorsky@idc.ac.il, Koenigsberg, Oded2 ok2018@columbia.edu
Publikováno v:
Quantitative Marketing & Economics. Dec2010, Vol. 8 Issue 4, p461-490. 30p.
Publikováno v:
Journal of Service Research. Feb2005, Vol. 7 Issue 3, p234-244. 11p.