Zobrazeno 1 - 10
of 230
pro vyhledávání: '"Bitzer, E."'
Autor:
DV Ernstzen, Bitzer E
Publikováno v:
South African Journal of Physiotherapy, Vol 68, Iss 1, Pp 9-14 (2012)
The quality of clinical education is dependenton learning experiences. The clinical teacher plays a key role insuccessful clinical education.The aims of the study were to determine which roles and attributesof physiotherapy clinical teachers contribu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5de9dac78d2a4aefa96586d20bef97f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
19. Deutscher Kongress für Versorgungsforschung (DKVF); 20200930-20201001; sine loco [digital]; DOC20dkvf457 /20200925/
Hintergrund und Stand (inter)nationaler Forschung: Im Rahmen des Innovationsfondsprojekts REVASK sollen vor allem Leistungserbringer (Zentren) mit hohen Patientenzahlen mit myokardialer Revaskularisationen – perkutane Koronarinterventionen (PCI) bz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6181c911ce18d36258d66837c6cbb18d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leshem, S., Bitzer, E.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; 2021, Vol. 35 Issue 3, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bitzer, E., Withering, M.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; 2020, Vol. 34 Issue 3, p13-31, 19p, 1 Chart