Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Birdsell Judy M"'
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 7, Iss 1, p 90 (2012)
Abstract Background Engaging end-users of research in the process of disseminating findings may increase the relevance of findings and their impact for users. We report findings from a case study that explored how involvement with the Translating Res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fe30eb234f44f58917fc903bbb9467f
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 9, Iss 1, p 234 (2009)
Abstract Background The context of healthcare organizations such as hospitals is increasingly accepted as having the potential to influence the use of new knowledge. However, the mechanisms by which the organizational context influences evidence-base
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/503183e27af948349faa9e6c1b85e1fe
Autor:
Birdsell Judy M, Norton Peter, Estabrooks Carole A, Newton Mandi S, Adewale Adeniyi J, Thornley Richard
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 2, Iss 1, p 1 (2007)
Abstract Background Canadian funding agencies are no longer content to support research that solely advances scientific knowledge, and key directives are now in place to promote research transfer to policy- and decision-makers. Therefore, it is neces
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bee12156dc249a091fcb39d3174a2a1
Autor:
Estabrooks, Carole A., Norton, Peter, Birdsell, Judy M., Newton, Mandi S., Adewale, Adeniyi J., Thornley, Richard
Publikováno v:
In Research Policy 2008 37(6):1066-1078
Publikováno v:
Canadian Journal of Public Health / Revue Canadienne de Sante'e Publique, 1992 May 01. 83(3), 237-239.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41991459
Publikováno v:
Canadian Journal of Public Health / Revue Canadienne de Sante'e Publique, 1992 Sep 01. 83(5), 335-336.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41990863
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.