Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Bird DW"'
Autor:
Mccauley, DJ, Young, HS, Guevara, R, Williams, GJ, Power, EA, Dunbar, RB, Bird, DW, Durham, WH, Micheli, F
Publikováno v:
Conservation biology : the journal of the Society for Conservation Biology, vol 28, iss 5
Mccauley, DJ; Young, HS; Guevara, R; Williams, GJ; Power, EA; Dunbar, RB; et al.(2014). Positive and Negative Effects of a Threatened Parrotfish on Reef Ecosystems. Conservation Biology, 28(5), 1312-1321. doi: 10.1111/cobi.12314. UC Santa Barbara: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3z36t1jp
Mccauley, DJ; Young, HS; Guevara, R; Williams, GJ; Power, EA; Dunbar, RB; et al.(2014). Positive and Negative Effects of a Threatened Parrotfish on Reef Ecosystems. Conservation Biology, 28(5), 1312-1321. doi: 10.1111/cobi.12314. UC Santa Barbara: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3z36t1jp
© 2014 Society for Conservation Biology. Species that are strong interactors play disproportionately important roles in the dynamics of natural ecosystems. It has been proposed that their presence is necessary for positively shaping the structure an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0a9847b7c4e2ef5f80eb804e5b5d4a13
https://escholarship.org/uc/item/3z36t1jp
https://escholarship.org/uc/item/3z36t1jp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.