Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Biraglia, Alessandro"'
Autor:
Biraglia, Alessandro (AUTHOR), Fuchs, Christoph (AUTHOR) a.biraglia@leeds.ac.uk, Maira, Elisa (AUTHOR), Puntoni, Stefano (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2023, Vol. 87 Issue 4, p601-617. 17p. 1 Chart, 4 Graphs.
Publikováno v:
International Marketing Review, 2022, Vol. 39, Issue 6, pp. 1353-1389.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-04-2021-0157
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2023 154
Publikováno v:
In Journal of Business Research April 2022 143:157-170
Publikováno v:
Cross Cultural & Strategic Management, 2020, Vol. 28, Issue 2, pp. 452-478.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCSM-01-2020-0010
Publikováno v:
In Journal of Business Research April 2021 127:13-24
Autor:
Brizi, Ambra, Biraglia, Alessandro
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 1 January 2021 168
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research; Jun2022, Vol. 49 Issue 1, p74-95, 22p, 1 Diagram, 2 Charts
Supplemental material, sj-pdf-1-jmx-10.1177_00222429221137817 for When and Why Consumers React Negatively to Brand Acquisitions: A Values Authenticity Account by Alessandro Biraglia, Christoph Fuchs, Elisa Maira and Stefano Puntoni in Journal of Mark
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::def0c654958fd8e76763a4a764df7510