Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"Biodiversity education"'
Autor:
Ozan Coşkunserçe
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 14, Iss 4, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Today, many students are no longer able to identify plants and researchers use the term “plant blindness” to describe students' ignorance of plant species. Knowledge of plant species is among the factors that best support an interest in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9065bfea6b634df7b9c2dac81ba796ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 11, Iss 8, Pp 3527-3536 (2021)
Abstract Team‐Based Learning (TBL) is a pedagogical tool that has great potential to develop student engagement, accountability, and equity in the online classroom. TBL is rooted in evidence‐based educational theories and practices that underlie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ede74b00efe04722899a1817f78ab0b3
Publikováno v:
آموزش مهندسی ایران, Vol 22, Iss 85, Pp 107-126 (2020)
Today, higher education institutions around the world are beginning to change their missions, goals, and prospects to address and integrate issues related to biodiversity conservation in their functions. The human component of the agricultural higher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0414af19ac954d1a85e9bfc0d6af6845
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SELBY, DAVID, KAGAWA, FUMIYO
Publikováno v:
Environmental Conservation, 2018 Jun 01. 45(2), 137-146.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26496402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frost, Darrel
Publikováno v:
Herpetologica, 1998 Jun 01. 54, S17-S21.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3893283
Publikováno v:
PeerJ, Vol 7, p e6581 (2019)
Background In the light of the ongoing loss of species the knowledge about and the ability to identify species becomes increasingly important for effective monitoring and conservation measures. Learning about identifying biodiversity is a central tas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d2e57997c3a4809ac8d22295b1ca3c2