Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Binstadt, Emily"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Binstadt, Emily S.1 S.Binstadt@healthpartners.com, Dahms, Rachel A.1, Carlson, Amanda J.2, Hegarty, Cullen B.1, Nelson, Jessie G.1
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine: Integrating Emergency Care with Population Health. Jan2020, Vol. 21 Issue 1, p141-144. 4p.
Autor:
Davis, Mark A., Landesman, Roxanne, Tadmor, Boaz, Hopmeier, Michael, Shenhar, Gili, Barker, Tobias, Pozner, Charles N., Binstadt, Emily S., Nelson, Stephen, Look, Rodney, Shubina, Maria, Walls, Ron M.
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine 2008 51(4):420-425
Autor:
Binstadt, Emily S., Walls, Ron M., White, Benjamin A., Nadel, Eric S., Takayesu, James K., Barker, Tobias D., Nelson, Stephen J., Pozner, Charles N.
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine 2007 49(4):495-504
Autor:
Hock, Sara M., Martin, Jerome J., Stanfield, Stephen C., Alcorn, Thomas R., Binstadt, Emily S.
Publikováno v:
AEM Education & Training; Oct2021, Vol. 5 Issue 4, p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hegarty, Cullen; Nelson, Jessie; Barringer, Kelly; Binstadt, Emily; & Wong, Maddy. (2016). ABCs of Team Leadership: Using Shift Card Data to Guide Future Education. Western Journal of Emergency Medicine, 17(4.1). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7kd9g89c
n/a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::6e0fd380145d84d0db14fca88e7ef952
http://www.escholarship.org/uc/item/7kd9g89c
http://www.escholarship.org/uc/item/7kd9g89c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.