Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Bing Chat"'
Autor:
Bayram, Hati̇ce Merve, Ozturkcan, Arda
Publikováno v:
British Food Journal, 2024, Vol. 126, Issue 9, pp. 3335-3346.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-02-2024-0158
Autor:
Armando De Giusti
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Tecnología en Educación y Educación en Tecnología, Iss 38 (2024)
Este libro está destinado a proporcionar una introducción a los educadores interesados en aprender sobre las capacidades actuales y futuras de la inteligencia artificial (IA) en la educación. Se centra principalmente en la inteligencia artificial
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6218ce08636489994ad0c2950c70231
Autor:
Teresa P. Nguyen, Brendan Carvalho, Hannah Sukhdeo, Kareem Joudi, Nan Guo, Marianne Chen, Jed T. Wolpaw, Jesse J. Kiefer, Melissa Byrne, Tatiana Jamroz, Allison A. Mootz, Sharon C. Reale, James Zou, Pervez Sultan
Publikováno v:
BJA Open, Vol 10, Iss , Pp 100280- (2024)
Background: Patients are increasingly using artificial intelligence (AI) chatbots to seek answers to medical queries. Methods: Ten frequently asked questions in anaesthesia were posed to three AI chatbots: ChatGPT4 (OpenAI), Bard (Google), and Bing C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b163ffcd7e6e4461abf96a73ad0979b9
Publikováno v:
STEM Education, Vol 3, Iss 4, Pp 288-305 (2023)
The integration of Generative Artificial Intelligence (GAI) tools like ChatGPT, Google Bard, and Bing Chat in higher education shows excellent potential for transformation. However, this integration also raises issues in maintaining academic integrit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8327e4f816a43e2a1028934cd21660e
Autor:
Pival, Paul R.
Publikováno v:
Library Hi Tech News, 2023, Vol. 40, Issue 7, pp. 15-17.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHTN-03-2023-0052
Publikováno v:
Future Internet, Vol 16, Iss 1, p 4 (2023)
After the introduction of the ChatGPT conversational artificial intelligence (CAI) tool in November 2022, there has been a rapidly growing interest in the use of such tools in higher education. While the educational uses of some other information tec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4aa3f8e2642d450c9624f91559efc343
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.