Zobrazeno 1 - 10
of 897
pro vyhledávání: '"Bin, C"'
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 22, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Background Early Care and Education (ECE) sites are critical hubs for social, emotional, and physical learning development of preschool children (ages 3–5). The COVID-19 pandemic has impacted ECE enrollment and participation; until June 20
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fe8f6659d7e44c284c52f52763382b7
Publikováno v:
Children, Vol 11, Iss 2, p 161 (2024)
Declining adolescent mental health is a significant public health concern during the COVID-19 pandemic. Social distancing and stay-at-home orders have led to missed social connections with peers and adults outside households, and this has increased t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/924a4fd929ff40eb931dfb65ad167bd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Experimental Techniques; Jun2024, Vol. 48 Issue 3, p461-471, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rebecca E. Lee, Bin C. Suh, Alicia O’Neal, Chelsea Cameron, Daniel P. O’Connor, Punam Ohri-Vachaspati, Michael Todd, Rosemary B. Hughes
Publikováno v:
Disability and Rehabilitation: Assistive Technology. :1-7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.