Zobrazeno 1 - 10
of 6 827
pro vyhledávání: '"Bilingual teaching"'
Autor:
Pinedo Coral, Rafael1 rpinedoc@unia.edu.pe, Aguilar Polo, Aniceto Elías1 aagularp@unia.edu.pe, Ríos Ángeles, Juan Ernesto1 ernestoriosangeles@gmail.com, Rivera, Edgar Ricardo Yauri1 eyaurir@unia.edu, Vásquez Pérez, Janett Karina1 jvasquezp@unia.edu.pe, Rivera, Liliana Huaranga1 lhuarangar@unia.edu.pe, Tacuri Toribio, Roberth Lozano2 rtacurit@undac.edu.pe, Campos Llana, Miriam Esther2 mcamposl@undac.edu.pe
Publikováno v:
Neutrosophic Sets & Systems. 2024, Vol. 71, p167-173. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Despite the recent attention given to multicultural and bilingual teaching, several studies indicate that teacher education programmes in South African higher education institutions continue to instruct pre-service Mathematics teachers in Foundation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3eed3c7e006e4378b29971a74025524d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cui, Jinming1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Computational Intelligence & Neuroscience. 7/5/2022, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2023, Vol. 18 Issue 24, p149-163, 15p
Autor:
Riana Riana, Malik Ibrahim
Publikováno v:
JTAM (Jurnal Teori dan Aplikasi Matematika), Vol 5, Iss 2, Pp 454-462 (2021)
This research aims to develop bilingual teaching materials mathematical logic integrated with Islamic religious values, to more easily convey mathematical materials with everyday life. This development research uses 4D models (define, design, devlop,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d42683ece884cc89aaeab2c68f54300