Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Bijvank, Marco"'
Publikováno v:
Production & Operations Management. Nov2023, Vol. 32 Issue 11, p3575-3593. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zaerpour, Farzad1 (AUTHOR) f.zaerpour@uwinnipeg.ca, Bijvank, Marco2 (AUTHOR) marco.bivank@haskayne.ucalgary.ca, Ouyang, Huiyin3 (AUTHOR) oyhy@hku.hk, Sun, Zhankun4 (AUTHOR) zhankun.sun@cityu.edu.hk
Publikováno v:
Production & Operations Management. Feb2022, Vol. 31 Issue 2, p645-667. 23p.
Autor:
Bijvank, Marco
Publikováno v:
The Journal of the Operational Research Society, 2014 Dec 01. 65(12), 1853-1863.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24505189
Publikováno v:
Operations Research, 2014 Sep 01. 62(5), 1040-1047.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24540644
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
When the distribution of ordered items from a warehouse to customers is scheduled, the transportation planning is generally done first and this serves as input for the planning of warehouse operations. Such a sequential approach can lead to substanti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7418fe85225398eac1148dd81ad6001f
https://research.rug.nl/en/publications/a38f93ff-ee38-4905-be79-ffbd54fe1934
https://research.rug.nl/en/publications/a38f93ff-ee38-4905-be79-ffbd54fe1934
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bijvank, Marco, L'Ecuyer, P, Marcotte, P, Jain, S., Creasey, R.R., Himmelspach, J., White, K.P., Fu, M.
Publikováno v:
Proceedings of the 2011 Winter Simulation Conference, 2703-2714
STARTPAGE=2703;ENDPAGE=2714;TITLE=Proceedings of the 2011 Winter Simulation Conference
STARTPAGE=2703;ENDPAGE=2714;TITLE=Proceedings of the 2011 Winter Simulation Conference
Revenue management (RM) is the process of understanding and anticipating customer behavior in order to maximize revenue raised from the sale of perishable resources available in limited quantities. While RM systems have been in operation for quite so
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::caad467b51f35dae812322c6037f5b85
https://pure.eur.nl/en/publications/e410afa4-f23c-4c87-b295-6df4c8f88bc9
https://pure.eur.nl/en/publications/e410afa4-f23c-4c87-b295-6df4c8f88bc9