Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Biggs, Max"'
Autor:
Biggs, Max, Perakis, Georgia
We focus on modeling the relationship between an input feature vector and the predicted outcome of a trained decision tree using mixed-integer optimization. This can be used in many practical applications where a decision tree or tree ensemble is inc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.14744
Autor:
Biggs, Max
We study an off-policy contextual pricing problem where the seller has access to samples of prices that customers were previously offered, whether they purchased at that price, and auxiliary features describing the customer and/or item being sold. Th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.10944
Unlike traditional supervised learning, in many settings only partial feedback is available. We may only observe outcomes for the chosen actions, but not the counterfactual outcomes associated with other alternatives. Such settings encompass a wide v
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.04461
We study a pricing setting where each customer is offered a contextualized price based on customer and/or product features. Often only historical sales data are available, so we observe whether a customer purchased a product at the price prescribed r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.09933
Data-driven pricing strategies are becoming increasingly common, where customers are offered a personalized price based on features that are predictive of their valuation of a product. It is desirable for this pricing policy to be simple and interpre
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.01903
Publikováno v:
Production & Operations Management. Feb2023, Vol. 32 Issue 2, p397-415. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Biggs, Max
We study an off-policy contextual pricing problem where the seller has access to samples of prices which customers were previously offered, whether they purchased at that price, and auxiliary features describing the customer and/or item being sold. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2b38072f12b3cffe8b0cd925e9070db9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.