Zobrazeno 1 - 10
of 313
pro vyhledávání: '"Biggs, B. A."'
Publikováno v:
Journal of the North American Benthological Society, 2005 Mar . 24(1), 1-18.
Publikováno v:
Ecosystems, 2004 Dec 01. 7(8), 777-792.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3658935
Publikováno v:
Oikos, 1998 Apr 01. 81(3), 607-611.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3546782
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Symposium On Field-Programmable Custom Computing Machines
The continued need for improvements in accuracy, throughput, and efficiency of Deep Neural Networks has resulted in a multitude of methods that make the most of custom architectures on FPGAs. These include the creation of hand-crafted networks and th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fe768e63ea480138805ea35fc9a435b3
Autor:
Horowitz, H. S., McLain, S. J., Sleight, A. W., Druliner, J. D., Gai, P. L., VanKavelaar, M. J., Wagner, J. L., Biggs, B. D., Poon, S. J.
Publikováno v:
Science, 1989 Jan 01. 243(4887), 66-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1703176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
International Telemetering Conference Proceedings / October 22-25, 2001 / Riviera Hotel and Convention Center, Las Vegas, Nevada
This student paper was produced as part of the team design competition in the University of Arizona course ECE 485,
This student paper was produced as part of the team design competition in the University of Arizona course ECE 485,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/607662
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/607662
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/607662