Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Big social data"'
Autor:
Mehrbakhsh Nilashi, Rabab Ali Abumalloh, Ahmed Almulihi, Mesfer Alrizq, Abdullah Alghamdi, Muhammed Yousoof Ismail, Abul Bashar, Waleed Abdu Zogaan, Shahla Asadi
Publikováno v:
ICT Express, Vol 9, Iss 2, Pp 182-188 (2023)
Revealing customer satisfaction through big social data has been an interesting research topic in tourism and hospitality. Big data analysis is an effective way to detect customers’ behaviors in their decision-making. This study aims to perform big
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bb140713e4741a7aa168ff04cc74045
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2021, Vol. 25, Issue 7, pp. 1853-1887.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-10-2020-0801
Autor:
Sedláček, Jakub
Publikováno v:
Sociologický časopis / Czech Sociological Review / Sociologicky casopis / Czech Sociological Review. 56(4):471-490
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=899421
Publikováno v:
Journal of Big Data, Vol 7, Iss 1, Pp 1-19 (2020)
Abstract The avalanche of personal and social data circulating in Online Social Networks over the past 10 years has attracted a great deal of interest from Scholars and Practitioners who seek to analyse not only their value, but also their limits. Pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38c53efc209c41d0ad59404bae6c3493
Publikováno v:
The International Journal of Logistics Management, 2018, Vol. 29, Issue 2, pp. 723-738.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLM-06-2017-0157
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 4, Pp 2542-2571 (2016)
Current analytical approaches in computational social science can be characterized by four dominant paradigms: text analysis (information extraction and classification), social network analysis (graph theory), social complexity analysis (complex syst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4d51f7323b241428d6578cb8a1cffd6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 319, p 01037 (2021)
Sentiment analysis is a very substantial area of research in our environment. Many studies have focused on the topic in recent years. It has rapidly gained interest due to the unusual volume of opinion-bearing data on the Internet (Big Social Data).
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c66b0e27b924d37b35f7d756f4a1339