Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Bier, Ada"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bier, Ada, Lasagabaster, David
Publikováno v:
Journal of Multilingual & Multicultural Development; Dec2024, Vol. 45 Issue 10, p4348-4363, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bier, Ada
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 9, Iss 3, Pp - (2020)
The present contribution is part of a wider research project whose overall goal is to define the construct of language-teaching methodology interface in lecturing through English. This paper aims at exploring the interplay between the use of pragmati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b502ecb5911471da6f8511251624401
Autor:
Borsetto, Elena, Bier, Ada
Publikováno v:
Revista Alicantina de Estudios Ingleses, Iss 34, p 107 (2021)
The internationalisation of Higher Education Institutions is a process conceived of not as an end in itself but as a means to improve the quality of education, research and services (De Wit and Leask 2015). However, one of the consequences of this ph
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87d0fe3ae88b4fe788ed53513b131e02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bier, Ada
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 5, Iss 3, Pp - (2016)
The role of CLIL teachers is crucial for the quality and effectiveness of CLIL programs. In order to fully understand the teacher’s role in CLIL, ‘the hidden side of the work’ is of pivotal importance: cognitive aspects related to what they ‘
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ca2446afaf64704bf2b64fa14980a59
Autor:
Bier, Ada
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 5, Iss 2, Pp - (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/abc77a1bc8814d03b82516d4c0d4e4cf