Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Biello S"'
Autor:
Stevenson, T. J., Visser, M. E., Arnold, W., Barrett, P., Biello, S., Dawson, A., Denlinger, D. L., Dominoni, D., Ebling, F. J., Elton, S., Evans, N., Ferguson, H. M., Foster, R. G., Hau, M., Haydon, D. T., Hazlerigg, D. G., Heideman, P., Hopcraft, J. G. C., Jonsson, N. N., Kronfeld-Schor, N., Kumar, V., Lincoln, G. A., MacLeod, R., Martin, S. A. M., Martinez-Bakker, M., Nelson, R. J., Reed, T., Robinson, J. E., Rock, D., Schwartz, W. J., Steffan-Dewenter, I., Tauber, E., Thackeray, S. J., Umstatter, C., Yoshimura, T., Helm, B.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2015 Oct . 282(1817), 1-10.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24760950
Background: There are increasing concerns about poor mental health in autistic individuals, and social vigilance and threat perceptions (“paranoia”) may be one aspect of this.Methods: Autistic adults (N = 39) were recruited online. As a first ste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::aa9a6b2d24c939233ac8ba96ee0cdb88
https://doi.org/10.31234/osf.io/ykavq
https://doi.org/10.31234/osf.io/ykavq
Chronotype describes a person's general preference for mornings, evenings or neither. It is typically conceptualized as a continuous unidimensional spectrum from morningness to eveningness. Eveningness is associated with poorer outcomes across a myri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e7b5ec94faaa0b8e840f59aa86bf706d
https://doi.org/10.31234/osf.io/qhfyc
https://doi.org/10.31234/osf.io/qhfyc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.