Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"Biella, M."'
Publikováno v:
CEAS Aeronautical Journal; 20240101, Issue: Preprints p1-12, 12p
Autor:
Biella, M. Cristina, Conti, Jacopo, De Angelis, Sara, Di Benedetto, Rita, Pola, Angela, Scarone, Omar
Publikováno v:
Scienze Dell'antichità; 2023, Vol. 29 Issue 1, p103-120, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background. Every University is becoming more and more like a brand. In fact, universities compete against each other to attract scholars, public or private funds, and students. For this reason, it is of growing importance to understand how universit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::5e8671104d5593bbb0f1564e34a06889
http://hdl.handle.net/10281/199497
http://hdl.handle.net/10281/199497