Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Bielik, Tom"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science Scope, 2017 Jan 01. 40(5), 78-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26389043
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Science Teacher, 2018 Mar 01. 85(3), 30-35.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44843690
Publikováno v:
Science Scope, 2018 Feb 01. 41(6), 64-72.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26553403
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education. 8
IntroductionThe COVID-19 pandemic showed the critical importance of supporting teachers’ and students’ systems thinking when making sense of complex phenomena. This study sets to explore preservice biology teachers’ (PBTs) mental models of COVI