Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Biedroń Adriana"'
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 28, Iss 1, Pp 1-28 (2024)
This study investigated the relationship between phonological short-term memory (PSTM), working memory capacity (WMC), and receptive and productive dimensions of explicit and implicit (automatized) knowledge of English passive voice, also taking into
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0f3d50fa227451c89c71e3b0ef3db9e
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 24, Iss 1, Pp 142-174 (2020)
Motivation plays a critical role in L2 language learning and has proven to be a strong predictor of success in learning a foreign language (Biedroń & Pawlak, 2016). The Second Language Motivational Self System (L2MSS) is one of the most prominent th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af872494ccea4ecdb45430229a6e5642
Autor:
Biedroń, Adriana
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. 13(1):219-224
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1109964
Autor:
Véliz-Campos, Mauricio, Cerda-Oñate, Karina, Biedroń, Adriana, Rojas-Barahona, Cristian A., Veliz, Leonardo
Publikováno v:
Neofilolog; 2024, Vol. 63 Issue 1, p100-119, 20p
Publikováno v:
Advances in Cognitive Psychology. 2022, Vol. 18 Issue 2, p113-121. 9p.
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. VII(4):601-618
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=599066
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Biedroń, Adriana, Pawlak, Mirosław
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. VI(3):395-422
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=430051
Autor:
Biedroń, Adriana
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. V(4):697-702
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=330130
Autor:
Biedroń, Adriana
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. VI(3):537-539
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=430062