Zobrazeno 1 - 10
of 18 625
pro vyhledávání: '"Bidding system"'
Autor:
Wang, Hao, Tang, Bo, Liu, Chi Harold, Mao, Shangqin, Zhou, Jiahong, Dai, Zipeng, Sun, Yaqi, Xie, Qianlong, Wang, Xingxing, Wang, Dong
Online display advertising platforms service numerous advertisers by providing real-time bidding (RTB) for the scale of billions of ad requests every day. The bidding strategy handles ad requests cross multiple channels to maximize the number of clic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.17503
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Some airlines use the preferential bidding system to construct the schedules of their pilots. In this system, the pilots bid on the different activities and the schedules that lexicographically maximize the scores of the pilots according to their sen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.08907
Autor:
Moriwaki, Daisuke, Hayakawa, Yuta, Matsui, Akira, Saito, Yuta, Munemasa, Isshu, Shibata, Masashi
In display ad auctions of Real-Time Bid-ding (RTB), a typical Demand-Side Platform (DSP)bids based on the predicted probability of click and conversion right after an ad impression. Recent studies find such a strategy is suboptimal and propose a bett
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.13868
Publikováno v:
Songklanakarin Journal of Science & Technology. Nov/Dec2022, Vol. 44 Issue 6, p1532-1538. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 13367-13378 (2022)
Blockchain-based bidding systems are becoming increasingly popular nowadays. Due to the properties of blockchain, bidding records are unchangeable. With existing encryption techniques, these bidding records can only be shared by the bidder and the se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9867546817cd457d86635c280d73cf8f
Conventional bidding strategies for online display ad auction heavily relies on observed performance indicators such as clicks or conversions. A bidding strategy naively pursuing these easily observable metrics, however, fails to optimize the profita
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.04002