Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Bibby PA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferguson E, Bibby PA
Publikováno v:
British Journal of Health Psychology; Feb2012, Vol. 17 Issue 1, p85-102, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Language Teaching & Therapy; Oct1997, Vol. 13 Issue 3, p261-278, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bradley A; School of Psychology, University of Nottingham, Nottingham, United Kingdom.; Department of Education and Sociology, University of Portsmouth, Portsmouth, United Kingdom., Mennie N; School of Psychology, University of Nottingham Malaysia Campus, Kuala Lumpur, Malaysia., Bibby PA; School of Psychology, University of Nottingham, Nottingham, United Kingdom., Cassaday HJ; School of Psychology, University of Nottingham, Nottingham, United Kingdom.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2020 Jan 21; Vol. 15 (1), pp. e0227948. Date of Electronic Publication: 2020 Jan 21 (Print Publication: 2020).