Zobrazeno 1 - 10
of 654
pro vyhledávání: '"Bialocerkowski, A."'
Autor:
Jennifer Kosiol, Mark Avery, Tracey Silvester, Michaela Smyth, Georgina Sanger, Jonathan Purdy, Stewart Alford, Joshua Byrnes, Andrea Bialocerkowski
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background A significant issue with innovative problem-solving in healthcare is an existing deficiency in continuing education for many healthcare professionals, which hinders the successful implementation of inventive solutions and progress
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd691fdc1c3b468a9b0b4befe7c02a56
Autor:
Eastgate, Lindsay, Bialocerkowski, Andrea, Creed, Peter, Hood, Michelle, Machin, Michael Anthony, Brough, Paula, Winterbotham, Sonya
Publikováno v:
Education + Training, 2024, Vol. 66, Issue 7, pp. 816-830.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-07-2022-0273
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background To embed the Sustainable Development Goals in health profession education, educators must contextualise them to their profession and geographical region. This study used the nominal group technique to contextualise the SDGs for Au
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d7fca5bdab4427f986059ecd7c70387
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter A. Creed, Michelle Hood, Andrea Bialocerkowski, M. Anthony Machin, Paula Brough, Sujin Kim, Sonya Winterbotham, Lindsay Eastgate
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
To cope with demands of working while studying, students must structure the boundaries between these roles (e.g., integrate or segment them) to suit their preferences and circumstances. However, students differ on how well they do this, and we do not
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/571e8c4e832644bb86faa73c0987678d
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2022 3
Autor:
Creed, Peter A., Hood, Michelle, Bagley, Louella, Brough, Paula, Bialocerkowski, Andrea, Machin, M.Anthony, Winterbotham, Sonya
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2022 112
Publikováno v:
Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability, Vol 13, Iss 1 (2022)
Pre-professional identity (PPI) aims to provide an understanding of, and connection to, the skills and knowledge contained in a degree and the intended profession of the student. Investigation into PPI is of importance to higher-education institution
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9063baf853d476e956c5cc7e2aba6e7