Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Bi Nicky Chang"'
Publikováno v:
Online Media and Global Communication, Vol 3, Iss 4, Pp 560-579 (2024)
Building on Social Comparison Theory and Parasocial Relationship Theory, this study is designed to investigate how followers’ wishful identification with YouTube influencers is associated with their psychological well-being and how parasocial relat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb4c3149089d4a77a4fc22840361d94c
Autor:
Bi, Nicky Chang, Zhang, Ruonan
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2022, Vol. 17, Issue 2, pp. 157-175.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-08-2021-0214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Information Review, 2021, Vol. 45, Issue 3, pp. 599-613.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OIR-05-2020-0178
Publikováno v:
Communication and the Public; September 2024, Vol. 9 Issue: 3 p311-327, 17p
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2018, Vol. 13, Issue 1, pp. 79-95.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-04-2018-0049
Autor:
Bi, Nicky Chang1 cbi@unomaha.edu
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. May2022, Vol. 41 Issue 6, p1245-1257. 13p. 1 Color Photograph, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bi, Nicky Chang, Zhang, Ruonan
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing; March 2022, Vol. 17 Issue: 2 p157-175, 19p