Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Beyer, Fiona R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beyer, Fiona R.1 fiona.beyer@newcastle.ac.uk, Kenny, Ryan P. W.1, Johnson, Eugenie2, Caldwell, Deborah M.3, Garnett, Claire4, Rice, Stephen2, Simpson, Julija2, Angus, Colin5, Craig, Dawn1, Hickman, Matt3, Michie, Susan6, Kaner, Eileen F. S.2
Publikováno v:
Addiction. Jan2023, Vol. 118 Issue 1, p17-29. 13p. 3 Diagrams, 7 Charts, 1 Graph.
Autor:
Green, Kimberly Lazo, Yang, Yang, Abaraogu, Ukachukwu, Eastaugh, Claire H, Beyer, Fiona R, Norman, Gill, Todd, Chris
Publikováno v:
Age & Ageing; May2024, Vol. 53 Issue 5, p1-17, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hanratty, Barbara, Beyer, Fiona R, Sinclair, David, Todd, Chris, Hall, Alex, Eost-Telling, Charlotte, Abodunrin Aminu, Bower, Peter, Craig, Dawn
This is a protocol for a systematic review of the impacts of changes in UK health and social care service delivery for older people arising because of the Covid-19 pandemic. It builds on our previous international mapping review (https://doi.org/10.1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0bbaf02f838b11090922d8d9974338dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.