Zobrazeno 1 - 10
of 246
pro vyhledávání: '"Beydoun, G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A newly emerged micro learning service offers a flexible formal, informal, or non-formal online learning opportunity to worldwide users with different backgrounds in real-time. With the assist of big data technology and cloud computing service, onlin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::1425d6490c9a67b33a72469d4b6b1501
https://hdl.handle.net/10453/157688
https://hdl.handle.net/10453/157688
In this study, the multi-criteria decision-making method was used to estimate the weights of several input factors such as slope, curvature, elevation, proximity to road, road density, proximity to land use, land use density, proximity to water bodie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::a8246a9a721a9a82d9e8071b9fbc17de
https://hdl.handle.net/10453/155271
https://hdl.handle.net/10453/155271
Earthquakes are one of the most destructive and unpredictable natural hazards with a long-term physical, psychological, and economic impact to the society. In the past century, more than 1100 destructive earthquakes occurred, and caused around 1.5 mi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::3cf63b407c1f5d7f9f3a01eab2d3fab6
https://hdl.handle.net/10453/154676
https://hdl.handle.net/10453/154676
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 2010 37(7):5101-5109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Information and Software Technology 2009 51(5):832-845
With the increasing availability of ubiquitous and intelligent mobile devices, MOOC (Massive Open Online Courses) has become a popular choice for people who want to learn in a more flexible manner. However, compared to traditional in-class face-to-fa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::f97e53ad30dea4440946ab9d9d418311
https://hdl.handle.net/10453/157857
https://hdl.handle.net/10453/157857