Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Beverland, Michael B."'
Autor:
Beverland, Michael B (AUTHOR) m.beverland@sussex.ac.uk, Fernandez, Karen V (AUTHOR), Eckhardt, Giana M (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2024, Vol. 51 Issue 4, p719-738. 20p.
Publikováno v:
In Technovation March 2024 131
Publikováno v:
The Generation, Recognition and Legitimation of Novelty
Autor:
Beverland, Michael B (AUTHOR) m.beverland@sussex.ac.uk, Eckhardt, Giana M (AUTHOR), Sands, Sean (AUTHOR), Shankar, Avi (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2021, Vol. 48 Issue 4, p586-609. 24p. 5 Color Photographs, 1 Illustration, 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management July 2020 88:255-260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2018, Vol. 53, Issue 6, pp. 1152-1175.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-12-2016-0828
Publikováno v:
Organization Studies; Apr2024, Vol. 45 Issue 4, p571-591, 21p
Autor:
Beverland, Michael B.
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management February 2018 69:110-115