Zobrazeno 1 - 10
of 3 035
pro vyhledávání: '"Bettinger E"'
Autor:
Lichand G; Graduate School of Education, Stanford University, Stanford, California, USA., Ash E; Department of Political Science, ETH Zurich, Zurich, Switzerland., Arold B; Department of Economics, University of Cambridge, Cambridge, UK., Gudino J; Center for Collective Learning, University of Toulouse, Toulouse, France., Doria CA; Department of Economics, Stanford University, Stanford, California, USA., Trindade A; Graduate School of Education, Stanford University, Stanford, California, USA., Bettinger E; Graduate School of Education, Stanford University, Stanford, California, USA., Yeager D; Department of Psychology, University of Texas at Austin, Austin, Texas, USA.
Publikováno v:
Journal of research on adolescence : the official journal of the Society for Research on Adolescence [J Res Adolesc] 2024 Aug 21. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 21.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lehnert P; Department of Business Administration, University of Zurich, Plattenstrasse 14, 8032 Zurich, Switzerland., Niederberger M; Department of Business Administration, University of Zurich, Plattenstrasse 14, 8032 Zurich, Switzerland.; Department of Geography, University of Zurich, Winterthurerstrasse 190, 8057 Zurich, Switzerland., Backes-Gellner U; Department of Business Administration, University of Zurich, Plattenstrasse 14, 8032 Zurich, Switzerland., Bettinger E; Graduate School of Education, Stanford University, 520 Galvez Mall, Stanford, 94306 CA, USA.
Publikováno v:
PNAS nexus [PNAS Nexus] 2023 Mar 29; Vol. 2 (4), pp. pgad099. Date of Electronic Publication: 2023 Mar 29 (Print Publication: 2023).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Andy Tao1 andytaoli@ustc.edu.cn, Liu, De2 deliu@umn.edu, Xu, Sean Xin3 xuxin@sem.tsinghua.edu.cn, Yi, Cheng4 yich@sem.tsinghua.edu.cn
Publikováno v:
MIS Quarterly. Dec2024, Vol. 48 Issue 4, p1363-1394. 32p. 22 Color Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rege M; UiS Business School, University of Stavanger., Hanselman P; Department of Sociology, University of California, Irvine., Solli IF; UiS Business School, University of Stavanger., Dweck CS; Department of Psychology, Stanford University., Ludvigsen S; Department of Education, University of Oslo., Bettinger E; Graduate School of Education, Stanford University., Crosnoe R; Department of Sociology, University of Texas at Austin., Muller C; Department of Sociology, University of Texas at Austin., Walton G; Department of Psychology, Stanford University., Duckworth A; Department of Psychology, University of Pennsylvania., Yeager DS; Department of Psychology, University of Texas at Austin.
Publikováno v:
The American psychologist [Am Psychol] 2021 Jul-Aug; Vol. 76 (5), pp. 755-767. Date of Electronic Publication: 2020 Nov 12.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scott, Kimberley1 (AUTHOR), Young, Julie2 (AUTHOR), Barbee, Jeff3 (AUTHOR), Nahikian-Nelms, Marcia4 (AUTHOR) marcia.nahikian-nelms@osumc.edu
Publikováno v:
Medical Education Online. 2024, Vol. 29 Issue 1, p1-9. 9p.