Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Bettany, Shona M."'
Autor:
Bettany, Shona M., Kerrane, Ben
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2018, Vol. 52, Issue 12, pp. 2334-2355.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-10-2017-0749
Autor:
Bettany, Shona M., Kerrane, Ben
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2016, Vol. 50, Issue 11, pp. 2041-2066.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-07-2015-0437
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Nov2014, Vol. 30 Issue 15-16, p1527-1532. 6p.
Publikováno v:
In Journal of Business Research July 2014 67(7):1544-1551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bettany, Shona M.M., Daly, R.
In her recent publication, Haraway (Haraway, D., (2003). The companion species manifesto: dogs, people, and significant otherness. Chicago, Prickly Paradigm Press.) extends her concept of the cyborg to explore how the figure of ¿companion species¿
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/3818
The aim of ACR 2005 has been articulated by the organisers as the promotion and dissemination of consumer research `for¿ consumers. This call asks for transformative consumer research raising the issue that `Historically, the organization¿s researc
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/4159