Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Beta skeleton"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physica A: Statistical Mechanics and its Applications. 436:492-498
The theory of random geometric graph enables the study of complex networks through geometry. To analyze evolutionary networks, time-varying geometries are needed. Solutions of the generalized hyperbolic geometric flow are such geometries. Here we pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Combinatorics. 18:675-707
In this paper, any directed graph is called a quiver. We first introduce the notions of skeleton graph and reduced skeleton graph of K5 and K3,3 types. Then a complete classification of reduced skeleton graphs of K5 and K3,3 types is given. Moreover,
Autor:
Paul Baird
Publikováno v:
Actes des rencontres du CIRM. 3:97-105
Autor:
Stephen G. Walker
Publikováno v:
Linear Algebra and its Applications. 457:400-407
This paper finds a new and improved geometric bound for the second largest eigenvalue of a random walk Markov chain on an undirected graph.
Autor:
Paz Carmi, Lilach Chaitman-Yerushalmi
Publikováno v:
Journal of Discrete Algorithms. 22:30-42
Given a set P of points in the plane, an Euclidean t-spanner for P is a geometric graph that preserves the Euclidean distances between every pair of points in P up to a constant factor t. The weight of a geometric graph refers to the total length of
Publikováno v:
International Journal of Computer Applications. 74:14-23
In this paper a new approximation algorithm for calculating the min-cut tree of an undirected edgeweighted graph has been proposed. This algorithm runs in
Publikováno v:
Graphical Models. 75:137-148
In this paper, we present a practical algorithm to extract a curve skeleton of a 3D shape. The core of our algorithm comprises coupled processes of graph contraction and surface clustering. Given a 3D shape represented by a triangular mesh, we first