Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Bester, Garfield"'
Autor:
Bester, Garfield
Die doel van voorligting is om 'n persoon tot selfaktualisering te lei, of anders gestel, om hom te help om sy volle potensiaal te verwesenlik. Die doel wat ook op 'n leersituasie van toepassing is, word moeilik bereik indien 'n leerling onbewus van
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/18084
Autor:
Bester, Garfield1 (AUTHOR) besteg@unisa.ac.za, Kuyper, Nadine1 (AUTHOR) nadine@mpac.co.za
Publikováno v:
Africa Education Review. Jun2020, Vol. 17 Issue 3, p158-174. 17p.
Autor:
Moll, Aletta M.1 (AUTHOR) mollam@unisa.ac.za, Bester, Garfield1 (AUTHOR)
Publikováno v:
African Journal of Disability. 2019, Vol. 8, p1-8. 8p.
Autor:
Bester, Garfield
The aim of the investigation was to show that interference occurs in learning mathematics and that it results in forgetting mathematical facts. The literature research proved that the interference theory can be regarded as one of the most important t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/7856
Autor:
BESTER, GARFIELD1 besteg@unisa.ac.za, NOKE, DESERÉ1
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. Jun2016, Vol. 56 Issue 2-1, p641-659. 19p.
Autor:
BESTER, GARFIELD1 besteg@unisa.ac.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. jun2014, Vol. 54 Issue 2, p304-323. 20p.
Autor:
Bester, Garfield
Publikováno v:
Journal of Child & Adolescent Mental Health; May2019, Vol. 31 Issue 1, p25-37, 13p, 5 Charts
Autor:
Bester, Garfield, Fourie, Jac
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol 26, No 1 (2006); 157-169
No Abstract.South African Journal of Education Vol. 26(1) 2006: 157-169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bester, Garfield, Marais, Amanda C
Publikováno v:
Journal of Child & Adolescent Mental Health; 2014, Vol. 26 Issue 1, p15-33, 19p, 7 Charts