Zobrazeno 1 - 10
of 1 054
pro vyhledávání: '"Beste, C."'
Background. Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) patients have been reported to display deficits in action control processes. While it is known that subliminally and consciously induced conflicts interact and conjointly modulate action con
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A70659
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A70659/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A70659/attachment/ATT-0/
Background. Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is one of the most prevalent neuropsychiatric disorders in childhood. Besides inattention and hyperactivity, impulsivity is the third core symptom leading to diverse and serious problems. Ho
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A70744
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A70744/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A70744/attachment/ATT-0/
Background. In everyday life it is often required to integrate multisensory input to successfully conduct response inhibition (RI) and thus major executive control processes. Both RI and multisensory processes have been suggested to be altered in aut
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A70681
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A70681/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A70681/attachment/ATT-0/
Autor:
Zacher, A., Zimmermann, J., Cole, D., Friedli, N., Optiz, A., Shanahan, M., Baumgartner, M., Steuer, A., Verdejo-Garcia, A., Stock, A.K., Beste, C., Quednow, B.B.
Publikováno v:
In Neuroscience Applied 2024 3 Supplement 1
Publikováno v:
Cerebral Cortex, 1-11
STARTPAGE=1;ENDPAGE=11;TITLE=Cerebral Cortex
STARTPAGE=1;ENDPAGE=11;TITLE=Cerebral Cortex
Higher-level cognitive functions are mediated via complex oscillatory activity patterns and its analysis is dominating cognitive neuroscience research. However, besides oscillatory (period) activity, also aperiodic activity constitutes neural dynamic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.