Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Besli, G.E."'
Objective: The aim of this study was to investigate the long-term effects of hyperbilirubinemia on neurological and hearing function in otherwise healthy term newborns with neonatal indirect hyperbilirubine-mia. Method: This study was performed prosp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10033::7934a4915a2a0ef7bc0cb7ce76bfe8ae
https://hdl.handle.net/20.500.12831/6915
https://hdl.handle.net/20.500.12831/6915
Objective: The aim of this study was to evaluate the validity of anamnesis and physical examination findings for the diagnosis of acute appendicitis in children with acute abdominal pain and also to. To detect the frequency of the change in diagnosis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5f589ce82ef7f70036ba5aecb7bdd280
https://hdl.handle.net/20.500.11831/4455
https://hdl.handle.net/20.500.11831/4455
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.