Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Bertschy, F"'
Autor:
Bertschy, F., Le Gouill, I., Bernicot, M.P., De Baracé, C., Busnel, A., Bretaudeau, G., Le Guillou, C., Millet, P., Muller, J.B., Pichon, C., Pladys, P., Robert, H., Tréguier, G., Sizun, J., Duigou, A.-L., Roué, J.M.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie September 2013 20(9):917-920
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Paediatrica; Apr2013, Vol. 102 Issue 4, pe174-e177, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bachmann, Sara, Bertschy, Franziska, Künzli David, Christine, Leonhard, Tobias, Peyer, Ruth, Müller, Charlotte
Specialisation is a central aspect of pedagogical professionalism. But how is (subject) study structured for teachers at the early school stage who, as generalists, later teach (almost) everything? How is subject-specificity contoured when teaching i
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/48867
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bertschy, Franziska.
Publikováno v:
Solange vorrätig, können Sie diese Dissertation kaufen (für Bibliotheken evtl. auch Tauschexemplare erhältlich), hier anklicken Volltext Abstract.
Diss. phil.-hum. Univ. Bern, 2007.